[Pardus-kullanicilari] XGL

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
8 Mayýs 2007 Sal 16:09:02 EEST

XGL , bu isleri yapabilmek icin novel'in gelistirdigi X.org 'dan tureme bir
X sunucu. AIGLX de simdiki X.org sunucuya bir eklenti.  Ancak Xorg 7.1'den
itibaren, AIGLX zaten X.Org'un icinde entegre geliyor. Yani 3 boyutlu
masaustu kullanbilmek icin gerekli X eklentileri hali hazirda Pardus'ta var.
XGL'e ihtiyaciniz yok.

Tek yapmaniz gereken ekran kartinizin suruculerini duzgun bir sekilde
yuklemek ve direct rendering destegi almak. Ne yazik ki ATI dogru durust
linux surucusu yazamamasi ile unlu. sanirim sizin sorununuz da bundan
kaynaklaniyor...

Emre

AIGLX de