[Pardus-kullanicilari] XGL

mehmet zengin nymphetamine at live.nl
8 Mayýs 2007 Sal 15:31:31 EEST

pardusta neden xgl yok. ben açık kaynak ati sürücüleriyle ekran kartımdan randıman alamıyorum. arada kasılma kitlenme yapıyor. fglrx driveri yükleyeceğim ama aiglx ile çalışmıyor. xgl nin pisi paketi de yok. diğer bütün dağıtımlar xgl teknolojisini kullanıyor. xgl nin pisi paketinin yapılmamasının nedeni nedir? ben mail liste yeni katıldım. bu soru daha önce sorulup cevaplandırılmışsa özür dilerim.
Live.com'u deneyin - hýzlý ve kiþiselleþtirilmiþ giriþ sayfanýzla istediðiniz her þey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted