[Pardus-kullanicilari] Beryl ile çalýþmayan klavye!

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
8 Mayýs 2007 Sal 12:50:38 EEST

Dostlarım,

Sonunda ben de Beryl kurup çalıştırabildim çok şükür.

Gayet güzel hiç şikayetim yoktu, yakın zamana kadar.

Biliyorsunuz Beryl'de masaüstü kübün 4 yüzeyine yayılabiliyor. Böyle kullanmaya başladıktan sonra fark ettim ki, öteki yüzeylerde klavyem algılanmıyor!

Beryl'i kapatınca ise sorun çözülüyor.

Demek ki Beryl ayarlarında bir düzenleme yapmak gerek diye düşünüyorum.

Bu konuda Forumdan bir yanıt alamadım, umudum sizlerde.

Yardımlarınızı bekliyorum.

--Boundary-01EfEQGlWc+ByeMyp--

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
http://tr.mail.yahoo.com