[Pardus-kullanicilari] yakuake copy & paste

Umut D. linuxlist at gmail.com
8 Mayıs 2007 Sal 00:13:51 EEST

Fare kullanmayı - ilginçtir ama - bugüne kadar hiç denememiştim. Fareyi
oldum olası hiç sevemedim zaten ama ne yazık ki yakuake'yi yazanlar "copy"
için bir kısayol koymaya üşenmişler kanımca. Yapıştır için shift+insert
öntanımlı olarak geliyor ayarlarda. Onu kullanıyorum bolca. Ah bir de
kopyalayabilsem.

Fare ipucu için teşekkürler.

Saygılar.