[Pardus-kullanicilari] SÜRÜCÜ

Bulent Dogan skypeturkey at yahoo.co.uk
8 Mayıs 2007 Sal 00:00:55 EEST

Özgür bey merhaba,
ben de aynı dizüstü bilgisayarı kullanıyorum. Ekran çözünürlüğü ayarı
dışında fazladan birşey yapmadım. (Bu arada dial-up la bağlanacaksınız
sanırım. Benim dizüstünde denemediğim bir tek fax modem kalmıştı onu da
hallederseniz, sanırım Pardus'umuz Datron KN1'lerin tüm donanımını
tanıyor diyeceğiz). Çözünürlük için
http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?t=2738&highlight=1280x800
sayfasına bakmanızı öneririm. Ses için de Kmix (masaüstünde ses ikonu) e
sağ tıkladıktan sonra select master channel çıkacak. Orada Front'u
seçin. (başta da ben problem yaşamıştım). Eğer yükleme ile ilgili bir
probleminiz yoksa muhtemelen saydıklarımın hiçbirinde problem
yaşamayacaksınız. Wireless, ethernet, usb hdd ve ses yani motorola modem
dışında denediğim hiç birşeyde problem yaşamıyorum.
> http://forum.pardus-linux.org
aradığınız cevapların çoğunu bulabilirsiniz.
Saygılarımla.