[Pardus-kullanicilari] xinitrc

Caner Arda canerarda at gmail.com
7 Mayıs 2007 Pzt 22:33:35 EEST

Cevap gelmedi ama ben bu arada sorunun cevabını buldum.

/etc/env.d/99kde-env dosyasına gereken parametreleri girebiliyorum, yani
bahsettiğim IME yi pardusta çalıştırabildim.

Bu arada /usr/lib/X11/xinit/xinitrc diye bir dosya var ama sanırım pardus
bunu kullanmıyor, kullansa saat ve terminal pencereleri açılması lazımdı.

Bilgilerinize...