[Pardus-kullanicilari] deepfreeze benzeri program?

Umut D. linuxlist at gmail.com
7 Mayıs 2007 Pzt 18:44:19 EEST

Bu kullanıcılarda kendi dil ayarları var anladığım kadarıyla.
Kullanıcılarınız bu dil ayarlarını değiştirebilirler, sadece kendilerine ait
olanları. Dolayısıyla sizin zaman zaman düzeltmeniz gerekir.

Buna alternatif olarak size önerebileceğim bir yöntem var, deepfreeze kadar
etkili olacağını garanti ederim.

Kurulum ve ayarlamalarınız bittikten sonra root kullanıcısı ile /home
klasörünün yedeğini alın. Herhangi bir zamanda sorun yaşarsanız /home
klasöründeki bozulan kullanıcının klasörünü silip yedektekini yerine
koyarsanız (aynı hakları verecek şekilde yapmanız gerek) aynen
deepfreeze'lemiş olursunuz.

Dondurma ve çözme işlemlerini tar ve bzip2 kullanmakta usta olan bir arkadaş
ipucu olarak verebilir size sanırım.

Saygılar.