[Pardus-kullanicilari] deepfreeze benzeri program?

ertugrulerata ertugrulerata at gmail.com
7 Mayıs 2007 Pzt 16:02:10 EEST

On Monday 07 May 2007 15:36:44 Mehmet Selim İmre wrote:
> açıkçası ilk defa duyuyorum, nasıl yapılıyor, bir wiki filan varmıdır
> acaba? Veya anlatabilirmisiniz?
>
> Birde ben 4 Kullanıcı yarattım, Türkçe,english,german,french diye takma
> adlar verdim. Ona göre nasıl yaparım?

bir tane daha kullanıcı açın bu da siz olun selimimre diyelim

selimimre kullanıcısına geçin ve Tasma--Sistem Seçeneklerinden Kullanıcı
yöneticisine gelin.

sıra ile --selimimre hariç-- kullanıcıların üstüne tıklayın ve orada
gruplardan wheel i kaldırın

artık hiçbir kullanıcı sistem ile ilgili bir şey yapamaz. sistem ile ilgili
ayarları selimimre tarafından yapmalısınız.
bunlar network bağlantısının ayarı
güncelleme ve program kurulumu
açılışta başlayacak servislerin ayarlanması gibi işlerdir.

şu anda evimde aynı şekilde 4 kişi bir bilgisayarı kullanıyoruz. diğerleri
sisteme ulaşamıyor.