[Pardus-kullanicilari] SÜRÜCÜ

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
7 Mayıs 2007 Pzt 15:28:02 EEST

Bilgisayarinizi ADSL modem olan bi yere goturup, ethernet ile internete
baglayip, tum guncellemeleri (ozellikle kernel) yapabilir misiniz?

Realtek ses kartlari genelde taninir, neden taninmamis bilmiyorum, lspci
ciktisi lazim hangi tip kart oldugunu anlamamiz icin.

Ekran kartiniz da yine, ne oldugunu bilmiyoruz, lspci ile anlarsak ona gore
yorum yapabiliriz.

Emre