[Pardus-kullanicilari] SÜRÜCÜ

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
7 Mayıs 2007 Pzt 15:01:27 EEST

Merhaba Ozgur Bey,

XP suruculerini, Kablosuz WIFI kartlar icin ndiswrapper araciligi disinda
kullanamazsiniz, onlarda bile cogu zaman sorun cikar.

Bahsettiginiz modem 56K softmodem sanirim,  unutun derim. ADSL yok mu?

tavsiyem simdilik baska bir Linux dagitimi kullanarak linux'a alismaniz
(ubuntu feisty mesela), anladigim kadari ile Pardus'ta sorun yasayacaksiniz.

Kolay gelsin,

Emre