[Pardus-kullanicilari] eski versiyon yüklemek?

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
7 Mayıs 2007 Pzt 12:21:22 EEST

On Sunday 06 May 2007 21:18:05 cihan inan wrote:
> bir paketin son versiyonunu değilde pisi paketi olarak eski versiyonunu
> yüklemek mümkünmü? soruyorum çünkü ati-drivers ın bir önceki hali sorunsuz
> çalışıyordu fakat şuanki hali hatalı. güncelleme yapıldıgı takdirde eski
> ayarlar kaldıgından sorunsuz devam ediyordu... kısaca bu eski paketlerin
> saklandığı bir yer varmıdır?

Cihan bey,

Eski PİSİ sürümlerinin tutulduğu bir yer varmı bilmiyorum ama ATI yeni
sürücülerinde sorun yok diyebiliyorum. Hele eski sürücüler çalışıyor ise...
Bende sürücüleri ilk güncellediğimde yeni sürücü sorun yaratmıştı, eski
dosyalardan birini değiştiremediği için 3B çalışımıyordu. Konsoldan
LIBGL_DEBUG=verbose glxinfo komutu verdiğimde bulunamayan dosyaların olduğunu
gördüm. Gerekli dosyaları kopyalayarak sorunumu çözmüştüm. Daha önceden
Ati'nin sitesinden sürücü kurmuş ve kalırmışsanız dosya sistemi karışmış
olabilir. Bu sebeple sorunlar yaşıyor olabilirsiniz.

Saygılarımla,

--
Kubilay KOCABALKAN
DOĞANLAR UPS - TESCOM