[Pardus-kullanicilari] zyxsel-pardus-xp-cat5

selim ok selimok at gmail.com
6 Mayıs 2007 Paz 22:30:52 EEST

Windows'la internete nasil ayarlarla baglandiginiz hakkinda bir fikriniz var
mi?
Herhangi bir router yada sunucu bilgisayardan otomatik ip mi aliyorlardi,
yoksa belirlenen sabit bir ip adresi ile mi cikis yapiyorlardi. Bunu
bilmiyorsaniz windows'da ilgili ayarlarin bulundugu kisma gidip bir bakin.
Eger otomatik aliniyorsa, Tasma'yi acin Internet ve Yerel Ag kisminda Ag
yapilandirma kismina girin. Yeni Baglanti olustur dedikten sonra ethernet
kartini secin ve baglanti adini girin ve kaydedin(varsa diger ayarlari da bu
pencere üzerinden yapin). Daha sonra olusan yeni baglantinin yanindaki
kutucugu isaretleyin ve IP almasini bekleyin. Yaninda yesil bir onay tiki ve
IP adresini görebilirseniz. Artik nete baglisiniz demektir. (Baska bir sorun
olmazsa tabii)

Umarim yardimci olur,
Iyi calismalar,
Selim