[Pardus-kullanicilari] monitorde tarama sorunu

kerim acar drkerim at gmail.com
6 Mayıs 2007 Paz 20:59:00 EEST

herkese kolay gelsin,
geçen hafta philips 190c7fs lcd monitor aldım.hem xp hem pardusta 1280*1024
çözünürlük  ve 60hz  tarama hızı ayarladım yalnız dikkatli bakınca xp de bir
sorun olmamasına rağmen  pardusta ekranda çizgilerin geçtiğini yani tarama
yaptığını  gördüm.xp için kendi driverı vardı kurdum ama linux için driver
internettede bulamadım.konfigurasyonum biraz eski  p4 1..7 ve ekran kartım
geforce 2 mx-400 nerde bir sorun var anlamadım ekran kartındamı monitor
ayarındamı  yardımlarınız için teşekkürler.
                                                        kerim acar