[Pardus-kullanicilari] zyxsel-pardus-xp-cat5

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
6 Mayıs 2007 Paz 19:54:17 EEST

2007/5/6, ahmet tasan <tasanahmet at gmail.com>:

> okuldaki cat5 kablosuyla bagladigim 4 bilgisayarin 2'sine pardus yukledim.
> onceden -xp yukluyken- internete girilebilen bilgisayarlarla pardus
> yukledikten sonra internete giremiyorum.

Nasıl giremiyorsunuz? IP mi alamıyorsunuz? Yoksa IP almanıza rağmen internet
sitelerine mi bağlanmıyor? Eğer ikinci durum varsa, Bağlantı ayarlarınızdaki
isim sunucusu kısmını Otomatik yapmayı deneyin. O da olmazsa öntanımlıyı
seçip size verilen IP adresinin son hanesinin 1 yapılmış halini isim
sunucusu kutucuğuna yazıp da deneyin.