[Pardus-kullanicilari] ATI-driver sildim pardus açılmıyor

cihan inan cihan253 at gmail.com
6 Mayıs 2007 Paz 14:45:59 EEST

ati driveri anlatıldığı şekilde tekrar yükledim. sudo aticonfig --initial
diyerek yeni conf u oluşturmasını sağlamak istediğimde aşağıdaki hatayı
alıyorum ve xorg.conf otomatik olarak xorg.conf.original-0 olarak
kaydediliyor bilgisayarı yeniden başlattığım taktirde
xorg.confbulunmamasına rağmen bir
xorg.conf dosyası düzenlenmiyor ve açılışa giremiyorum.  çalışan cd
yardımıyla girip çalışan cd deki xorg.conf dosyasının kopyasını gerekli
bölüme attım ve açıldı bilgisayar ama tabiiki ati driver çalışmıyor. aşağıda
ati driverın config komutu verildikten sonraki hatayı yazdım yardımcı
olabilirseniz sevinirim...

chn at chn X11 $ sudo aticonfig --initial
Uninitialised file found, configuring.
Using xorg.conf
Saved back-up to xorg.conf.original-0
Parçalama arızası