[Pardus-kullanicilari] Zydas 1215 kablosuz modem ile IP alamiyorum

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
6 Mayıs 2007 Paz 09:37:31 EEST

2007/5/6, selim ok <selimok at gmail.com>:

> Merhabalar,
> Sorunun hata oldugundan emin olamadigim icin calistirabilen var mi diye
> önce listeye sorayim dedim.
> Bir arkadasim Zydas 1215 USB kablosuz modem (detaylari ve gerekli
> olabilecegini düsündügüm tüm ciktilari asagida) ile internete baglanmaya
> calisiyor ancak baglanamiyor. Ndiswrapper ile denedik calistiramadik, sonra
> ndiswrapper sürücülerini kaldirip, depodaki firmware'i (zd1211-firmware)
> kurduk yine olmadi. ESSID taramasi yapabiliyoruz herhangi bir vericiyi
> secebiliyoruz, ancak IP alamiyor. Yerlesik kablosuz ag kartini, ifconfig
> [...]

Selam Selim,

Listede birden fazla ağ aygıtı görünüyor. Bunlardan herhangi biri bağlıyken
diğeriyle de IP almaya kalkınca IP adresi alma konusunda sapıtabiliyor.
Yerleşik kablosuzu down yaptım demişsin, onunla birlikte yerleşik ethernet
kartı da down yaptın mı? Ethernet kartı da çakışma çıkarabiliyor bazen.