[Pardus-kullanicilari] bluetooth ile gprs

selim singin selsin33 at gmail.com
5 Mayıs 2007 Cmt 16:44:26 EEST

arkadaşım merhaba bağlanmaya az kaldı sanıyorum.kmobiletools ile telefon
arasında bağlantı kuruldu telefonda bağlanıyor diyor ancak
bağlanmıyor.mknod/dev/rfcoom0
c 108 0 konsulda geçersiz oldu telefon T 610 ona göre tekrar
yazabilirmisiniz.modem açılmıyor gene!

05.05.2007 tarihinde Recep Oğuz <kaptanoguz at gmail.com> yazmış: