[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

selim ok selimok at gmail.com
5 Mayıs 2007 Cmt 16:26:49 EEST

Arkadaslar rica edecegim sacma cevaplar vermeyin bu sacma isteklere. Ne bu
listeden cikisin mümkün olmamasi gibi bir sey var(biliyorum sakaydi ama hic
iyi gitmiyor) ne de Görkem Bey'in listeden cikmak isteyenlerin pesinden
kosmak gibi bir görevi. Giren girdigi gibi cikmasini da bilecek. Bilemiyorsa
kendisine nasil yapilacagi anlatilsin en dogrusu bu.

Iyi calismalar,
Selim

05.05.2007 tarihinde volkan <volkana34 at gmail.com> yazmış: