[Pardus-kullanicilari] Ethernet Problemi

Hakan Kaynar hakankaynar at gmail.com
5 Mayıs 2007 Cmt 15:10:30 EEST

Merhaba,
Pardusu dün yeni yükledim. Emeği geçen herkeze çok teşekkürler.
Garip bir sorun oluştu. Pardus ilk açıldığı zaman ethernet kartım üzerinden
internete bağlanabiliyorum.(dhcp'den ip vs alabiliyorum)
Fakat LAN'daki bir ftp sunucusundan büyük buyutlu dosyaları indirirken
internetim gidiyor. (küçük dosyalarda problem yok)
ifconfig eth0 up; dhcpcd eth0 komutuna timeout veriyor.

Kurduğum sistem toshiba L100-173
Kernel: 2.6.18.8-83
Pardus 2007.1
Ethernet kartı: RTL-8139/8139C/8139C+ - Realtek Semiconductor Co., Ltd.
(eth0)

Yardımlarınız için teşekkürler,
Hakan Kaynar