[Pardus-kullanicilari] Dosya/Dizin eriþim izinleri

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
4 Mayýs 2007 Cum 23:28:01 EEST

Sayın küçük,

İlginize teşekkür ederim.

Ben kullanıcı olarak zaten disk grubuna dahilim, ama gene de verdiğiniz komutu uygulamama rağmen sonuç hala olımsuz.

İlk önerinizi de uyguladım, gene olumsuz.

Konqueror'dan konsol açıp komutları root olarak verdim, kapa-aç yaptım ama gene durum değişmedi.

Acaba nerede yanlışlık yapıyorum?

guest ile bağlamaya çalışıyorsanız

 chown nobody:disk /mnt/disk   (-R ye gerek yok)

 kullanabilirsiniz. Ama pek tavsiye etmeyeceğim bir yöntem. Onun yerine

benim tavsiyem bir kullanıcı açıp (adı guest bile olsa) bu kullanıcıyı

disk grubuna ekleyip samba dan öyle erişmeniz. /mnt altındaki dizinlerin

yetkilerine de dokunmamanız yönünde.

--Boundary-01ýd5OGtX7qqriMX8--

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
http://tr.mail.yahoo.com