[Pardus-kullanicilari] Benq_M.S._elele_Pardus_haklari_nerede

Uygar UZUNHASAN uygaruzunhasan at yahoo.com
4 Mayıs 2007 Cum 10:31:41 EEST

    Öncelikle grup yöneticisi arkadaşlara sormak istiyorum; bana maillerin hepsi ulaşmıyor konu 22 24 30 31 34 şeklinde atlayarak gidiyor, ve bana gelen yanıtlardan yalnız birini farkedince dikkatimi çekti ve bende arşive bakarak bulabildim. acaba mail filtrelerimi yanlış mı kurmuş olabilirim, yoksa sorun başka bişey mi? Neyse konuya döneyüm...

    Herkese teşekkür ederim arkadaşlar,
    Malesef hangi modda kurmaya çalışırsam çalışayım henüz bir sonuç alamadım. Harddisk de c: ve d: olmak üzere iki bölüm var bunun dışında bir recovery bölümü yok.  Çip set SiS M662MXZ + 966LZ cihazın tüm özellikleri:

Model : JoyBook A51

LCD Ekran : 15.4" WXGA Ekran

Ekran Çözünürlüğü : WXGA (1280x800)

Parlaklik : 200 nits Parlaklık, 16ms LCD Response Time

CPU Tipi,, Intel® Centrino® Duo Mobile Technology

CPU Hızı / Belleği : T5500 Core 2 Duo(1.6GHZ 667MHZ)

Yonga Seti : SiS M662MXZ + 966LZ

RAM,,512MB DDR-II 533 MHz (1x512MB)

HDD / Hızı : 80GB SATA /5400rpm

Grafik Arabirimi,,SiS® Mirage Graphics