[Pardus-kullanicilari] Sata Harddisk aktifken pardus kurulmuyor.

bae_xxx bae_xxx at mynet.com
4 Mayıs 2007 Cum 10:09:08 EEST

Epox'un via 8237 chipsetli anakartu ve Amd 2600+ işlemcili makineme Sata
özelliği aktifken pardus 2007.1 i kuramıyorum. Cd den boot etmeye başlar
başlamaz loading stage2 diye ekranı dolduracak şekilde sürekli yazıyor.
Fakata anakartın sata özelliğini anakart üzerinden kapatıp deneyince
sorunsuz şekilde pardus u kurup açıyor. Kurulumdan sonra sata özelliğini
tekrar açıp denemek istedim ama bu sefer de grub yüklenirken Grub Error
deyip duruyor. Internette ve forumlarda aramama rağmen hiç bir şey
bulamadım. Knoppix 3.8 çalışan cd siyle makinemi sata özelliği açıkken çok
rahat çalışıyorum. Pardusun 1,1.1,2007,2007.1 tüm versiyonlarında (hatta
çalışan cdlerde de) bu sorunla karşılaşıyorum.

 Sata özelliğini kapatarak maki,nemi kurdum. Şuan Makinemde 2 adet 40
gb ide harddisk ve 1 adet 160 gb sata harddisk var. ilk hardiskimin 6 gb
primary kısmında xp 5gb primary kısmında pardus yüklü.il harddiskin kalan
kısmı ve 2nci harddiskimin tamamı fat32 depo olarak kullanıyorum. Fakat
sata özelliğini açınca dediğim sorunlar yaşanıyor. Hatta bu sefer grub
listesi açılmadığı için xp yi de açamıyorum. dolayısıyla sata harddiskimi
şuan kullanılmıyor. İhtiyacım olduğunda knoppix çalışan cd siyle işimi
görüyorum. Yardımlarınızı bakliyorum

Sınırsız kapasite Mynet
email’de! Hemen tıklayın!