[Pardus-kullanicilari] bir aksilik çıkmazsa yarın datron alacağım. size yine bir danışayım dedim :)

Mehmet Türkoğlu mrturkoglu at gmail.com
4 Mayıs 2007 Cum 01:35:03 EEST

Bu konuda fazlasıyla başınızı ağrıttım. Bunun için öncelikle listedeki tüm
üyelerden ve geliştiricilerden özür dilerim. Pardusta sorun yaşamaktan
korktuğum için bu hareketimi mazur görün. Gerçi firmaların linklerini ve
markaları vererek ne kadar doğru iş yapıyorum onu da bilemiyorum. Aşağıdaki
linkteki bilgisayarı yarın bir aksilik olmazsa ve stokta varsa almayı
düşünüyorum. Pardusta sorun yaşar mıyım diye sorayım dedim :) (umarım bu son
olur)
Şimdiden teşekkürler
http://www.teknokolik.com.tr/urunler.php?malkodu=NB.DA-TWA20MF6WC5D

--