[Pardus-kullanicilari] firefoxs

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
4 Mayıs 2007 Cum 00:43:43 EEST

04.05.2007 tarihinde Yılmaz DARCAN <darcany at gmail.com> yazmış:

> Son güncellemelerden sonra firefox 2.0.0.3 bir garip çalışıyor,web içinden
> başka bağlantıya geçerken vaya dowloads bağlantısına tıkadığımda
> kapanıyor.kaldırıp tekrar kurayım dedim ama 34MB boyutundaki bu paket
> 592.8 boyutunda 5 adet ters bağımlılık içeriyor diyor doğrusu gözüm
> kesmadi.Sorun bendemi kaynakta mı?

alt+F2 tuşlayın gelen pencereye konsole yazın açılan konsole penceresine
sudo pisi it firefox --reinstall
komutunu yazın sorduğu parolaya kullanıcı parolanızı yazın. tekrar yükleme
bu şekilde oluyor. ama sisteminiz
güncel değilse yanında yeni paketler de getirebilir.

eğer sorun devam ederse ev dizininizi açın görünüm sekmesinde gizli
dosyaları göster seçeneğini işaretleyin.
.mozilla/firefox klasöründe ayarlarınız, tarama geçmişiniz vs. bulunur. bu
klasörün ismini değiştirerek veya silerek
varsayılan ayarlara dönebilirsiniz. ayrıca eklentiler de gidecektir. bunu
yapmadan önce firefox uygulamasını konsoldan
çalıştırıp ne gibi hata verdiğine bakabilirsiniz. bunun için alt+F2 tuşlayın
gelen pencereye konsole yazın açılan pencereye
firefox yazın enterlayıp çalıştırın. konsolda hata mesajları eğer varsa
yazacaktır.

kolay gelsin...