[Pardus-kullanicilari] Benq_M.S._elele_Pardus_haklari_nerede

selim ok selimok at gmail.com
3 Mayıs 2007 Per 17:19:00 EEST

Diskinizde kurtarma bölümü gibi birsez (recovery partition) var mi acaba? Bu
bilgisayara (Joybook s73 ise tabii) bir alaman arkadasimiz sabit diski
formatladiktan sonra temiz temiz kurmus. Bilmem sorun burada midir? Ancak
cözüm bulamaz ve size bir zarari olmadigindan emin olursaniz sabit diskinizi
tertemiz yapin (windows gibi mikroplardan arindirin) sonra da linux kurmayi
deneyin derim. Tabii tüm riskler size ait :)

Iyi calismalar,
Selim