[Pardus-kullanicilari] casper nirvana alınır mı? Alınır da pardus sorunsuz çalışır mı?

Mehmet Türkoğlu mrturkoglu at gmail.com
3 Mayıs 2007 Per 12:31:26 EEST

ya ben yine dtaron alacağım herhalde :) Çünkü başıma geleceği biliyorum
çalışan cd işine izin bile vermeyebilirler.  Sistemimiz linuxu desteklemiyor
der çıkarlar. Başıma çok geldi çünkü. Çünkü bilmedikleri şey onlar için
düşmandır. datron alırsam en azından kendileri de linux yükleyip sattıkları
için en azından halden anlarlar. Bir de casperın ekran kartı turbo cache miş
yeni farkettim sanırım datron da 256 paylaşımsız. Vistanın parasını oradan
çıkarıyorlar demek ki.