[Pardus-kullanicilari] aMule ve eMule .tem dosya kardeþliði

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
3 Mayýs 2007 Per 12:14:04 EEST

Merhaba,
Sizin teknik haklılığınızı teslim etmem gerekir.
Ancak benim krediyi etkileyen unsurlar arasında saydığım yüksek upload hızı,
yüksek paylaşılan dosya varlığı ve uzun süre makinenin açık kalması doğrudan
değil dolaylı olarak krediyi etkiler şeklinde bir açıklama yapmak
zorundayım.

Taktir edersiniz ki ne kadar çok dosyayı, ne kadar yüksek hızda ve ne kadar
uzun süre verirseniz o kadar fazla kullanıcı sizden dosya alır ve dolayısı
ile o kadar fazla kullanıcıda krediniz oluşur ve artar. Küçük bir istatistik
hesaplama yani..:)
Zaten dikkat ederseniz paylaşıma açılan dosyaların önemli bir çoğunluğu
yüksek veriye sahip bilgisayarda da bulunur ve bu makinelerde de sıraya
gireriz.
Bu  makinelerde kredilerimizin yüksek olmasının bir sakıncası olmaz diye
düşünüyorum.
kolay gelsin.

03.05.2007 tarihinde Ahmet Özgür Gökalp <ozgurgokalp at gmail.com> yazmış: