[Pardus-kullanicilari] casper nirvana alınır mı? Alınır da pardus sorunsuz çalışır mı?

Mehmet Türkoğlu mrturkoglu at gmail.com
3 Mayıs 2007 Per 01:35:36 EEST

Merhaba
http://www.bimeks.com.tr/product.jsp?productId=11745
adresindeki laptopu almayı düşünüyorum. Sanırım datronla beraber piyasadaki
en hesaplı laptop. Benim gönlüm datrondan yana aslında çünkü sana vistayı
dayatmıyorlar ama casper a bimekste world card a 15 taksit yapıyorlar.
Datronun cardfinans dışında pek bir taksit imkanı yok. Datronun bununla
tıpatıp aynı modeli var tek farkı ondan vista yok ve yerine 2 gb ram var.
Fiyatı da aynı şekilde 1299$+KDV Datronun fiyatını salı günü mecidiyeköyden,
casperın fiyatını da daha dün maslaktaki bimeks mağazasından öğrendim. Aynı
casper ürünü kendi bayisinden daha pahalı haberiniz olsun :) Galiba casper
alacağım en büyük kaygım pardus herşeyi tanıyacak mı? Bir de ileride başımı
ağrıtır mı acaba? Marka takıntım da olmadığı için (yani sükse meraklısı
değilim :)) 400 dolar fazla verip ya da daha düşük özellikli bilgisayar
almak işime gelmiyor.
Tavsiyeleriniz için şimdiden teşkkürler

--
Mehmet Recep Türkoğlu