[Pardus-kullanicilari] Dosya/Dizin erişim izinleri

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
2 Mayıs 2007 Çar 23:34:59 EEST

Sevgili Dostlar,

Daha önce de yazmıştım ama pek fazla dikkat
çekmedi herhal.
Bir kez daha şansımı deniyorum.

Sistemimdeki /mnt/ dizini altındaki disklerime
Samba'dan erişemiyorum. Ya
dosya/dizin bulunamadı diyor ya da kullanıcı
adı-parola (olmadığı halde)
soruyor.
Diskler Root-disk olarak bağlanmış, ne yaptıysam
değiştiremedim. Konqueror'dan
denedim olmadı, konsoldan "chown -R .." komutunu
kullandım gene olmadı.

Fsatab dosyamın içeriği aşağıda
/.swap               none             swap      sw
              0 0
none                 /proc            proc
nosuid,noexec        0 0
none                 /dev/shm         tmpfs
nodev,nosuid,noexec  0 0
tmpfs                /dev/shm         tmpfs     rw
              0 0
/dev/hdb1            /mnt/hdb1        ntfs-3g
dmask=007,fmask=117,locale=tr_TR.UTF-8,gid=6 0 0
/dev/hda1            /                ext3
noatime              0 0
/dev/hda2            /mnt/hda2        ntfs-3g
dmask=007,fmask=117,locale=tr_TR.UTF-8,gid=6 0 0
/dev/sda1            /mnt/sda1        ntfs-3g
dmask=007,fmask=117,locale=tr_TR.UTF-8,gid=6 0 0

Aslında yanlış anlaşılmak istemem, sorunum
"Samba" ile ilgili, yoksa normalde
konqueror'dan diskleri kullanabiliyorum, ancak
paylaştırmış olmama rağmen
Samba'dan ulaşamıyorum.

Tekrar yardımlarınızı bekliyorum.

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com