[Pardus-kullanicilari] aMule ve eMule .tem dosya kardeþliði

Ahmet Özgür Gökalp ozgurgokalp at gmail.com
2 Mayýs 2007 Çar 12:16:51 EEST

Kredi olayına gelince de hiç uğraşmayın çünkü krediler bizim zararımıza
çalışıyor. Nasıl mı? Siz her gönderdiğiniz dosya ile başkasında kredi
kazanıyorsunuz. Aynı zamanda da aldığınız dosyalarla da başkasına kendi
bilgisayarınızda kredi veriyorsunuz. Bizde saklanan krediler başkasının
kredileri. Bizde kayıtlı olan kimlik dosyası sayesinde de bizi başkaları
tanıyıp "bu adamın bu kadar kredisi var, buna ben birşeyler vereyim bari"
diyor. Ama bu durum gönderdiğiniz bilgi aldığınızdan fazla olursa sizden
yana oluyor. Aldığımız verdiğimizden fazla ise zarardayız demektir (kredi
bakımından).

O nedenle arada bir temp dosyalarını saklayıp amuleyi silip yeniden kurmak
kimlik ve sözüm ona kredi dosyalarını silip tertemiz bir kimlikle yolunuza
devam etmenizi sağlar. Umarım anlatabilmişimdir :)