[Pardus-kullanicilari] lap-top ekran devam

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
2 Mayıs 2007 Çar 10:46:53 EEST

02.05.2007 tarihinde Evrim Baykara <evrim at med-kim.com.tr> yazmış:

>  aşağıdaki gibi yaptım.şimdi şifre sorduğu ekran tam ekran.şifremiyazıoyurm ekran kararıyor ve tekrar şifre sorma ekranı
> açılıyor.conf dosyasının yedeği var ama komut ekranına da
> geçemiyorum.birşey daha yaparsak olucak sanırım :) yardımlarınızı
> bekliyorum.
> teşekkürler...

keşke değişiklik yapmadan xorg.conf dosyasını buraya yazsaydınız.
neyse şimdi masaüstüne girmek için giriş ekranına gelince ctrl+alt+F1
tuşlayın
gelen konsolda root kullanıcı adı ve şifresiyle giriş yapın. ardından
ya: mv /etc/X11/xorg.conf /etc/X11/xorg.conf.yedek
komutuyla dosyanın adını değiştirin
ya da: rm /etc/X11/xorg.conf komutuyla dosyayı silin (yedeği olduğu için)
X11 kısmındaki X büyük X olacak buna dikkat...
reboot komutuyla sistemi yeniden başlatın yenisi otomatik olarak
oluşturulacaktır.

kolay gelsin...