[Pardus-kullanicilari] lap-top ati sorunu devam ediyor ?

Evrim Baykara evrim at med-kim.com.tr
2 Mayıs 2007 Çar 00:11:48 EEST

daha önceki mailime istinaden aşağıdaki yanıtı vermiştiniz.tüm güncellemeri yaptıması.ati catalyst
control center programıni yükledim.programı çalıştır dediğimde aşağı atıyor açmaya çalılşıyor
daha sonra o ikon kayboluyor ve hala 800x600 de çözünürlük üstü yok.
bu konuda yardımcı olursanız sevinirm.
xconf dosyasında değişiklik yapmam gerek sanırım ama konu hakkında çok bilgim olmadığı için
biraz ayrıntılı olursa çok sevinirim
ilgili arkadaşlar için şimdiden teşekkürler.

Merhaba
Depoda mevcut olan ati driver paketini tasma altındaki program ekle güncelle
kaldır uygulamasını kullanarak yükler misiniz?
sonra sorun devam ederse tekrar düşünülür.
kolay gelsin..

30.04.2007 tarihinde Evrim Baykara <evrim at med-kim.com.tr> yazmış: