[Pardus-kullanicilari] Kurulumda pci aygıt sorunu.

Oğuzhan Bülent oguzhan322 at gmail.com
1 Mayıs 2007 Sal 22:34:25 EEST

http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2007-January/014285.html

başlığından itibaren Mesut Özdemir'in bildirdiği sorunu ben de yaşamaya
başladım. İki adet bilgisayarım var. Her ikisinde de Inca DVB kartı PCI
slotta takılı iken Pardus kurulumu yapamıyorum. Bilgisayarın birine tamamen
pardus kurdum. Diskin birinci bölümü swap alanı olarak ayrılmış durumda.
Kurulumu dvb kartını sökerek yaptım. Kurulumdan sonra taktığımda sistem
açılmıyor. Diğer bilgisayarda da daha önce hiç bir sorun olmadan çalışan
Pardus ve Dvb kartı 01 Mayıs 2007 tarihinden önceki güncelleme ile (Kaffeine
de güncellenmişti) çalışmamaya başladı. Sistem Pardus ile açılmıyor. Dvb
kartını çıkarırsam sorunsuz açılıyor. Bu arada dvb kartı win de çalışıyor.
Yani dvb kartında donanım yönünden bir arıza yok. Anakartların biosunda
yapılabilecek bütün kombinasyonları denedim. Maalesef... Ne kurulu sistem
açılıyor. Ne de dvb kartı takılı iken Pardus kurulabiliyor. Acaba Mesut
Özdemir'in bildirdiği hata nasıl çözüldü?