[Pardus-kullanicilari] Masa üstü yazı tipleri.

Ertan ARPACI ertanarpaci at gmail.com
1 Mayıs 2007 Sal 18:06:06 EEST

Sayın Gökmen,
Oraya kadar tamam, sorun: değiştirdiğim yazıtipini masaüstüne uyguluyorum
masaüstünde fare ile herhangi birnin üzerinde tıkladığımda, değiştirdiğim
yazıyı görüyorum fakat, fare üzerinde olmadğı zaman sanki içleri siyah
kenarları kontürlü gibi duruyor buda görünümü kötü bir durum,
şimdiden teşekkürler.