[Pardus-kullanicilari] İngilizce Pardus?

Mehmet Selim İmre selimimre at gmail.com
1 Mayıs 2007 Sal 11:59:11 EEST

Kuşadası'nda bir otel işletiyoruz. Ücretsiz internet hizmeti için bir PCmiz olacak ama ben Pardus kurmak istiyorum. Hem önüne gelen bişiler kurmasın diye, hem de yok worm yok virüs uğraşmayalım diye. AÇıkçası emin olamadım, tam olarak herşeyin ingilizce olduğu bir Pardus nasıl sağlayabilirim??? Veya yapabilirmiyim??? Ve hatta abartayım, açılışta dil soracağı ve o dile göre açılan bir Pardus mümkün olabilir mi?

Teşekkürler...