[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesaj, Say 14, Konu 523

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
31 Mar 2007 Cmt 23:19:34 EEST

Arkadaşım
Lütfen Terbiyenizi takının kimsenin sizin veya diğer liste üyelerinin ne
kadar iyi müslümanlığını tartışmıyor.Bu yazınız ile kendi yobazlığınızı
tescil ediyorsunuz.Karşınızdakine beyinsiz ve sair ithamlarda bulunmak sizin
uktenize düşmez..........

31.03.2007 tarihinde Hasan Ozcelik <hasanozcelik35 at gmail.com> yazmış: