[Pardus-kullanicilari] pardus+debian+ubuntu

Mehmet Türkoğlu mrturkoglu at gmail.com
31 Mar 2007 Cmt 22:13:00 EEST

debianda gnome arayüzü ve openoffice için tek cd yetiyordu yaklaşık iki sene
önce şimdi durum nedir bilmiyorum :) eğer testing ya da unstable sürümünü
kuracaksanız kesinlikle jigdo ile indirin çünkü onun isoları sürekli
yenileniyor. testing deki cdler haftada bir unstable dakiler birkaç güne bir
yenileniyor. Eğer sizin de indirmeniz sırasında böyle bir değişiklik olursa
emeğiniz boşa gider. jigdo da bu sorun ortadan kalkmaktadır.