[Pardus-kullanicilari] CPU-Anti Virüs

Fatih MEMİŞOĞLU fatih657 at gmail.com
31 Mar 2007 Cmt 22:04:37 EEST

Merhaba ben çok yeni bir Pardus kullanıcısıyım.
Pardusta çalışırken CPU kullanımı çok yüksek oranlarda görünüyor. Bunun
sebebi nedir? Yardımcı olursanız sevinirim...

Ayrıca Pardusta kurduğumuz programların nereye kurulduğunu bulamıtorum.
Windowsta olduğu gibi başlat menüsündeki programlar bölümünde gösterildiği
bir yer var mı? Ya da klasör olarak nereye kuruluyor?

Kurmak istediğimiz programların windowstaki gibi kolay görsel bir kurulum
sihirbazı yok mudur?

Ve linux için kullanılan bir anti virüs programı indirdim.(Antivir) Fakat
kurulumunu yapamadım. Nasıl yapabiliriz?