[Pardus-kullanicilari] error 17

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
31 Mar 2007 Cmt 19:25:49 EEST

grup error 17 hatası diskinizdeki boot dizinine ulaşamadığında veya diskin
linux bölümüne ulaşamadığında verer. (linux bölümüne erişimde sorun olunca)
çözüm
grubmenüsünde bulunan ve sistemin nerden başlayacağını gösteren satırları
bulup düzelmek
root (hdX,Y)
ve
chainloader (hdX,Y)

X kacıncı disk ise
0 -> birinci disk 1 -> içinki disk ,
Y kaçıncı bölüm ise
0 ->birinci bölüm 1-> ikinci bölüm ...

grup  error 18 hatası bios un mevcut diski tam olarak kullanamadığında
verirr. yani bios max 80 Gb disk kapasitesine destek verirken diskin  100 gb
olduğunda bu hata gelir.
çözüm bios update edilmesi.

kolay gelsin

31.03.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: