[Pardus-kullanicilari] saat ayarları

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
31 Mar 2007 Cmt 18:53:40 EEST

Arkadaşım
Konsoldan Komut satırına kaptan gir çalıştır ilerleyerek güncellemeleri
göster seçeneğini işaretle ve kaç saatte bir kontrol saatini gir
etkinleştir.Pisi sistem çekmecesine yerleşsin.Güncelleme olduğu zaman
Pisiciğin gövdesinde kaç güncelleme olduğunu gösterir rakkamı
görebilirsin.Kolay gelsin

31.03.2007 tarihinde zafer gençalp <zgencalp at gmail.com> yazmış: