[Pardus-kullanicilari] K3b

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
31 Mar 2007 Cmt 17:41:24 EEST

Selim bey
Sıfırdan kurduğum Pardus 2007.1 de k3b de sıkıntı yaşatıyor eski k3b de iso
dosysını hiç uğraştırmadan yazıyor.Bu gün tekrar denedim Cd yakmada(iso
cdsi) md5sum kontrolünden sonra başla simgesi aktive olmadı fakat DVD
yazdırmak istediğimde sorun çıkardmadı.acaba sıfırdan kurulmda cd
sağlamlığını kontrol ettiğim halde ufak bir aksama mı oluyor yoksa k3b nin
kendisinden mi kaynaklanıyor bilemiyorum şimdi hdb1 de 2007 RC den
güncelleyerek geldiğim bölüme geçip 2007.l Felis chaus güncellemesinden
sonra k3b nin Cd yakışını deneyeceğim Hdb 1 de hiç Cd yakmadığım için ne
durumda olduğunu bilmiyorum.İyi günler

31.03.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: