[Pardus-kullanicilari] Pardus Acilmiyor....!

Gökmen gokmengorgen at gmail.com
31 Mar 2007 Cmt 16:46:50 EEST

Merhaba,
eğer güncellemeleri yarım bırakıyorsanız, veya güncellemeler arasından bir
seçmece yapıyorsanız, pardus'un açılmama olasılığı yüksek.

onun için bu durumda bilgisayara format atmıyorsunuz. ne yapıyorsunuz? ctrl +
alt + f1 ile konsola düşüyorsunuz ve güncellemelerin tamamını bitiriyorsunuz.

bunu yapmak için konsolda yazmanız gerekenler:

$ su
parola:....
# pisi up

(güncellenecek paketleri gösterir, günceller ve kurar)
(güncellemeler bittikten sonra:)
#reboot

bu durumdan sonra açılma olasılığı pek yüksektir..

iyi günler.

31 Mar 2007 Cts tarihinde, ismail buhur şunları yazmıştı: