[Pardus-kullanicilari] pencerenin altını göremiyorum

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
31 Mar 2007 Cmt 15:30:55 EEST

root ile sisteme girmeniz gerekli sistem ayarlarını ancak root ile
değiştirebilirsiniz.
windowsdaki administrator gibidir.
root ile girediyseniz verdiğim komutların çıktılarını gönderin en azından.
;)

root şifresini geçme yolları var ancak elinizde livecd olamsı gerekli veya
pardus un grup ekranında iken parametreleri değiştirmeniz.

öncelikle kde ekranın acılmama sebebine bakalım.
kolay gelsin,