[Pardus-kullanicilari] pencerenin altını göremiyorum

özgül bektaş ozgulbektas at gmail.com
31 Mar 2007 Cmt 14:12:55 EEST

Merhaba, ben çok sık kullanamadığım için bu bilgisayarı yeni yazabiliyorum.
Arkadaşların yazdıklarını uygulamaya çalıştım. /etc/X11/xorg.conf dosyasını
bulamıyorum. X11 altında böyle bir dosyaya ulaşamadım. Yani sorunum devam
ediyor.
               Ayrıca ekranla ilgili bilgiler aşağıdaki gibi. O ayarlar ile
de oynadım ama yine başaramadım.
Boyut 800 x 600 piksel
Çözünürlük 75 x 75 dpi
Derinlik (7) 16,1,4,8,15,24,32

İşlemci
Celeron cpu MHz 801,839
128

Yardımcı olacak arkadaşlara teşekkürler.