[Pardus-kullanicilari] Slm

mengucek at gmail.com mengucek at gmail.com
30 Mar 2007 Cum 22:41:35 EEST

30 Mar 2007 Cum tarihinde, Canberk Demirdelen şunları yazmıştı:
> [...]
> ama olayı despot şekle getirirseniz ne pardus bunu toparlayabilir nede
> başka bir şey..
>  daha açıkcası kanımca şudur. bu gurup PARDUS son kullanıcılar gurubu. bir
> ülkeye ait olduğu düşünülen ve evrensellik ile bağdaştırılan bir ortam.
> evrenselliğin içerisinde olan inanışlar da saygı ister, ve bence
> DUYULMALIDIR SAYGI BU İNANANLARA..
>  milli ve dini bayramlar var. başka hatırlamıyorum. kabotaj bayramından
> bahsediyorsanız ulusal diyerek onu bilemem.. ;)
>  despot olmayın. itici olmayın.. sevgi sunumlarını kabul ettiğiniz gibi

merhaba..
kandil kutlama dileklerini ileten arkadaşları ve bu kutlama burada-listede-
olmasın diyen arkadaşları; anlıyorum, makul buluyorum, saygıyla
karşılıyorum..
iyi, güzel de.. sayın Canberk Demirdelen'in şu aşağıdaki satırları ne demek ?

> ama olayı despot şekle getirirseniz ne pardus bunu toparlayabilir nede
> başka bir şey..

cevap verdiğiniz mesajlara bakıyorum, ama bir bağ kuramıyorum..
bu cümle kime ?..
bu cümle niye ?
bu tehdit niye-kime ?

--