[Pardus-kullanicilari] Açýlýþta ekran siyah kalýyor

selim ok selimok at gmail.com
30 Mar 2007 Cum 18:26:20 EEST

Konsolu actiktan sonra
pisi up
komutunu girmeyi dener misiniz? Mümkünse root kullanici ile giris yaptiktan
sonra yada sudo pisi up komutu ile. Cözülmezse baska seyler denememiz
gerekecek.

Birde herhangi bir hata mesaji almiyor musunuz? Sadece konsol'a düsüp
bekliyor mu? ctrl+alt+f2 ile diger konsola bakin belki orda birseyler
yaziyor olabilir.

Iyi calismalar,
Selim