[Pardus-kullanicilari] Masaüstünde Çöp Kutusunu Geri Getirmek

Gökmen gokmengorgen at gmail.com
30 Mar 2007 Cum 01:35:05 EEST

Cevabın için teşekkürler,
Sizin mesajı okuduğumda 3 saatlik uğraşın sonucunda sorunumu halletmiş
bulunuyordum =)

Nasıl hallettiğimi de söyleyeyim ki benimle aynı durumda olan arkadaşlarımız
için kaynak olsun.

masaüstüne sağ tıklayıp yeni metin dosyası oluştur dedim ve içine bunları
yazdım:

[Desktop Entry]
Comment=Contains removed files
Comment[tr]=Silinmiş dosyaları içerir
EmptyIcon=trashcan_empty
Encoding=UTF-8
Icon=trashcan_full
Name=Çöp
Name[tr]=Çöp
OnlyShowIn=KDE
Type=Link
URL=trash:/

ve uzantısız bir şekilde metin dosyası ismi farketmeksizin kaydettiğimde Çöp
kutusu oluşmuş oldu.

İlgin için teşekkürler ramazan akin. iyi günler herkese..

30 Mar 2007 Cum tarihinde, ramazan akin şunları yazmıştı: