[Pardus-kullanicilari] beryl ve bir başka acemi pardus'çu çözümü

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
30 Mar 2007 Cum 00:21:25 EEST

konsol ekranında
beryl
yazdıktan sonra tab tusuna basın komut serisinin devamı gelecektir. beryl,
beryl-manager.. dosyalrı
size listemesi gerekli. sanırım 4 farklı dosya olacaktı. eğer bunlar yoksa
kurulum sırasında sorun olmuş olabilir.
pardus-programlar-yardımcı programlarda (sistem de olabilir) beryl amblemi
ve seceneği yoksa sisteminize tekrar kurun.
bash: beryl-manager: command not found
hatasi sistemizde kurlumun tam yapılmadığını gösterir.
kolay gelsin.

29.03.2007 tarihinde Orhan Polat <orhanpolat at gmail.com> yazmış: