[Pardus-kullanicilari] sanal dvd(ya da cd)-rom surucusu yaratan program

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
29 Mar 2007 Per 21:09:41 EEST

Merhaba,
Bu konu çok ilgimi çekti ve hemen uygulamak istedim.
Ne yazık ki aşağıdaki hatayı alıyorum. Acaba
yanlışlık nerededir?

pardus Redhouse-cd # sudo mount -o loop -t
iso9660 /home/aydo/Redhouse-cd/redhouse.iso
/home/aydo/Redhouse-cd
mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on
/dev/loop0,
       missing codepage or other error
       In some cases useful info is found in syslog -
try
       dmesg | tail  or so

çok çok te�ekkürler

On 28/03/07, Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>

> [...]
> [...]
> [...]
> [...]