[Pardus-kullanicilari] Pardus ve Ýçerik Merkezi

Deran Delice deran.web at gmail.com
29 Mar 2007 Per 17:56:32 EEST

Merhaba ArkadaÅŸlar,
Benim sorudan çok bir önerim var sizlerle de tartışıp görüşlerinizi almak
istedim. Bildiğiniz gibi çokluortam içeriklerin kullanımı gün geçtikçe
çoğalıyor ve içeriklere erişmek daha kolaylaşıyor. İnsanların bu yöndeki
taleplerini karşılamak için bir çok değişik türde oynatıcılar kodlanmıştır.
Daha sonra bütün oynatıcıları içinde barındıran ve işletim sisteminin içne
gömülü programlar öne çıkmaya başlamış ve Hp,Microsoft,intel gibi bir çok
firma kendi uygulamalarını kodlamışlardır. Linux'de bu konuda (bildiğim
kadarıyla) çok da fazla bir gelişme olmadı (oynatıcı şeklinde değilde gömülü
sistem şeklinde örneğin Media center, Quick play gibi). Açık kaynak kodlu bu
tür bir sistem var fakat sistemin linux desteği yok. Sanırım Framework ile
yazılmış. Pardus üzerinde böyle bir çalışma yapılması düşünülüyor mu ?
Kullanıcılar açısından yapılsa beğenilir ve kullanılır mı ?
MediaPortal<http://www.team-mediaportal.com/>adlı sistem kod olarak
linux üzerinde kullanılabilir bir hale getirilebilir
mi ?
Görüşlerinizi Bekliyorum.

Saygılarımla,
Deran Delice